25 Juni

FUTURESEX/LOVESHOW
25/6 -07


Jag, syster och pappa åkte upp till Göteborg. Vi åkte tidigt eftersom pappa skulle få en ny bil och så. Sen väl i Göteborg åt vi mat, gick rundor på stan. Sen stack pappa och skulle kolla på fotboll så jag och Sofie gick bort mot Scandinavium och väntade. Där var ett gäng som dansade lite och dem var jätteduktiga. Sen blev vi insläppta så köpte vi en T-shirt och ett program. Sen gick vi och satte oss, rad 29, -lagom högt upp så man höll på att dö av höjdrädsla. Så var det först förband till förbandet, sen själva förbandet som var Natasha Bedingfield och hon är bra :) Sen var det så sjukt nervöst och spännande när man väntade på att Justin skulle komma in och när han kom, -oj vad folket skrek/jublade. Hela konserten var riktigt bra, men blev lite segt ibland fast det var nog mest bara för att jag inte kunde alla låtar eller ens hade hört alla låtar. Timbaland var i pausen, han var lite smådryg men ändå nice. Därefter mer Justin och det var så bra. Detta var det bästa jag sett på länge. Nu efteråt känns det konstigt, som att jag inte sett honom eller som att det var flera år sedan.

I LOVE JUSTIN





 


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback