20 Oktober

Så var det helg igen, härligt värre :D Blir nog till att ta det lungt bara, imorgon ska jag träna lite till datakunskapsprovet som vi har på måndag.

Igår upptäckte jag att det kommit en musikvideo till låten Apologize med One Republic ft. Timbaland. Helt underbar låt och en underbar video. Men jag är lite förvirrad, vilken version på låten är orginalet, den med -eller utan Timbaland? Skriv om ni vet !!

För övrigt är jag jättesugen på att gå på konsert, men vet inte ifall det är fler bra i år här i Sverige. Är lite sugen på att gå på idolfinalen, det hade varit mäktigt. Sitter ju alltid hemma som fastklistrad framför tv:n när finalen är. Kanske ska på Singing Catwalk showen iallafall och det är ju trevligt. Men om ni vet några bra konserter så SKRIIIV!

ooh måste berätta också att sushi var inte alls särskilt gott, smakar mest bara rå fisk. Det får mig lite att tänka på surströmmingen på insparken.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback