23 November

Är hemma idag, inte kul. Mådde sjukt dåligt igår när jag kommit hem från skolan; trött, ont i magen, illamående och yr. Gick och la mig redan vid 20.00. Mådde bättre idag när jag vaknade, men kände att det var nog bäst att stanna hemma och vila mig...fast nu vill jag till skolan. Mycket roligare att vara med mina kära HV1:or. Vi skulle gjort begravningsdekoration idag, det är iofs inte jätteroligt men man behöver ju göra det och lära sig. Sen skulle jag en annan sak med, men det löser sig nog.

Än så länge har jag pluggat matte (stolt) och tittat på tv typ. Resten av dagen ska jag väl plugga in snittblommorna som vi egentligen hade förhör på idag (kunde ej få in en del av dem i huvudet igår då jag var helt yr), sen kanske ut och gå och så ska jag läsa. Skulle kolla på Futuresex/Loveshow, men det verkar som att det har försvunnit (?) JAG BLIR LEDSEN.

Ikväll kommer nog syster och det gillar vi.
I typ februari åker hon förmodligen till England för att jobba och bo där. Jag kommer sakna ihjäl henne då.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback