21 November

Be careful what you wish for,
'Cause you just might get it all.

Usch, jag börjar bli dålig på att skriva här. Jag orkar inte helt enkelt. Vi har inte alls mycket i skolan så jag kan inte skylla på det :P
Men allting är som vanligt, skolan går bra (tror jag) och jag slappar bort mitt liv som vanligt.
I måndags tog jag tag i en sak, som jag borde gjort för länge sen. Det känns bra iallafall fast jag är väldigt nervös, men jag tror det blir bra. Ångrar bara att jag inte gjort det tidigare för jag behövde det mer för ett tag sedan.

Idag är jag sjuukt trött, ska strax gå och träna lite på snittblommorna sen ska jag nog sova...tror inte att jag orkar duscha. Fast iofs hade det varit mysigt att ta ett bad, vi får se vad moi orkar.


Pusshaj

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback