11 November

Sitter och funderar/planerar min framtid. Har en del saker jag vill göra, så jag tänkte att jag delar med mig av mina planer.

Först på min lista är att börja träna. Eftersom att jag går floristlinjen så står man upp jättemycket och då behöver man bland annat en stark rygg. Så jag och Ida ska nog börja träna tillsammans vilket ska bli kul och det kommer kännas SÅ bra.
Till våren tänker jag fortsätta på kören, kanske något mer med musik, sångkurs, sånglektioner eller något sånt. Jag vill verkligen inte tappa intresset för sången och musiken. Jag ska även prata med mina föräldrar och fråga om jag får anmäla mig till en surfkurs. För jag vill verkligen börja surfa.
Jag hoppas sedan att jag kan fortsätta med allt; sång, musik, träning och eventuellt surfing.
Och om man nu ska planera längre fram...lite mer långsiktigt. Så ska jag kämpa på med skolan och ta studenten och gå ut med bra betyg. Efter det vill jag helst åka utomlands, kanske som au pair i USA. Det skulle vara riktigt roligt och man kommer ju lära sig väldigt mycket. Blir inte det av så kommer jag antagligen hitta ett jobb och jobba i sisådär 1-2 år. Längre än så har jag inte planerat vilket nog är bra.

Får väl se hur det går med det här.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback