29 december

Tänkte jag skulle komma på något bra att skriva om idag, men just nu sitter jag mest och är irriterad över att jag inte förstår mig på photoshop eller hur man får till headern. Någon snäll människa som kan hjälpa mig? (!!!!!!!)

Läste en blogg igår och jag gillar hennes idé/upplägg, någon ger henne ett ämne sen tolkar hon det. Jag blir lite sugen på att sno idén, jag menar det är ju kanske inte alltid jätteroligt att läsa om vad jag gjort på dagen och dessutom är jag en tankspridd människa så jag skulle nog kunna skriva på ganska bra. Så har ni något ni vill att jag ska tolka, hör av er!


Just nu är jag så jäkla glad, min nyår är räddad. Visade sig att min kära vän Mia inte heller hade något att göra på nyår så nu ska vi va. God bless you.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback