23 december

Förkylningen verkar vara på bättrningsvägen :D

Idag har varit en otroligt meningslösdag i mitt liv och jag har hatat varenda minut förutom när Alexandra kom hit och vi bytte julklappar. Jag fick ett halsband med ett hänge föreställande en gitarr med inbyggd klocka, tackar vi så mycket för ♥
Annars har jag inget som är vårt att berätta om denna dag.

Jag har bestämt mig för att jag vill tatuera mig i framtiden, innan har jag varit osäker om jag vill eller inte. Men en sak fick mig övertygad, kan dock ej säga vad. Fast nu är jag ju bara 16 (snart 17) så får inte tatuera mig än. Förhoppningsvis så vill jag det fortfarande sen när jag är 18.
Dessa två är sjukt snygga, men man ska ej ha tatueringar bara för att dem är snygga, dem ska betyda något med...tycker jag iaf. Så vi får se.
image32
image33

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback